söndag, mars 17, 2013

En dröm om någonting stort.

Jag har börjat se fram emot saker nu. Tar de steg jag behöver för att hamna rätt. Blir mer nervös för varje dag som går. Kanske är det bra. Vad vet jag. Men jag mår bra. Har fina vänner som får mig att hamna rätt när jag själv inte kan det. Accepterar det förflutna och förflyttar mig framåt. Finnas ingen väg tillbaka men stegen framåt syns tydligt nu så det gör ingenting. Och jag känner mig redo. Jag är klar här. Och ja, jag gör det för mig. Jag lyssnar på mitt hjärta. Jag har gjort fel förut, jag vet hur det känns. Och vad jag minns, så kändes det inte så här. Jag tänker inte dra ner mig själv igen. Vad det betyder? Det vet jag inte än. Men jag drömmer om något större än det här.

1 kommentar:

elinpelin sa...

puss på dig, du är bra! <3